Vánoční stromky vám DoDo doveze až ke dveřím

Skupina V-Sharp, pod kterou spadá i úspěšný logistický startup DoDo, spouští v rámci svého online květinářství Florino prodej vánočních stromků. Zákazníci si budou moci z pohodlí a bezpečí domova vybrat z nabídky normandských jedliček a v přesně smluvený čas si stromek nechat kamkoli po Praze dovézt až ke dveřím.

Vánoční stromky si zákazníci objednají na webu chcistromek.cz, kde si mohou vybírat z konkrétních a do poslední větvičky nafocených a natočených prémiových stromků. Celý projekt má navíc svůj dobročinný rozměr. Zájemci o nákup stromku mají totiž možnost si připlatit za speciální „dobrostromek“ a přispět tak na splnění přání dětí z dětských domovů.

„Rozhodli jsme se spojit s organizací Radost dětem a věříme, že prodejem stromků na Florinu o něco vylepšíme Vánoce nejen zákazníkům, kterým dovezeme stromek až domů, ale také znevýhodněným dětem. Koupí stromku totiž může každý přispět na splnění vánočního přání konkrétnímu dítěti z dětského domova,” popisuje Michal Menšík, který stojí v čele skupiny V-Sharp. 

Kromě charitativního rozměru má online prodej stromků značný přínos také vzhledem k aktuální epidemiologické situaci. Možnost koupit si tradiční symbol Vánoc z bezpečí domova a vyhnout se tak zbytečnému kontaktu s dalšími lidmi v dlouhých frontách je totiž letos výraznějším benefitem než kdy dříve. Prodej na webu ChciStromek.cz je navíc na trhu unikátní, a to především možností vybrat si skutečně konkrétní, detailně změřený a nafocený stromek.

Květinový e-shop Florino byl spuštěn letos na podzim a je internetovým obchodem postaveným na technologiích startupu Atoto, který skupina V-Sharp koupila v minulém roce. Atoto bylo vůbec první akvizicí vloni založené skupiny V-Sharp a na agilních technologiích startupu již na jaře vznikl například projekt Hotovky Košík. Díky němu se domácnosti v době jarního lockdownu mohly zásobit kvalitním šokově zchlazeným jídlem za dostupnou cenu. 

„Naše skupina chce sdružovat zajímavé firmy a startupy, které dělají e-commerce efektivnější, udržitelnější a inovativnější. Na jaře jsme díky Atoto byli v řádu dnů schopni zareagovat na nastalou situaci a s Košíkem postavit úplně nový projekt Hotovek. Nyní jsme vytvořili e-shop, díky kterému mohou lidé v této komplikované době koupit konkrétní vánoční stromek z pohodlí a bezpečí domova,“ popisuje CEO V-Sharpu Michal Menšík a dodává: „I v důsledku koronavirové pandemie bude e-commerce hrát v životě lidí čím dál důležitější roli a V-Sharp i náš logistický startup DoDo budou důležitým motorem jejího rozvoje.“